nedeľa 28. apríla 2013

Collab by t for me and BeeDee and new kit from Jen Maddocks

Juj, na megint nembírom utol érni magam, amióta kijöttek a jó idők azáta sehol nem vagyok, annyi minden van....de sebaj gyorsan mutatom mi a helyzet:
Első sorban it van egy fergeteges készlet két nagyszerű tervezőtől- t for me és BeeDee...ugyhogy ebből csak egy tökéletes alkotás jöhatat létre...még pedig a Live Life Fully. Amit most 20% kedvezményel vásárolhattok meg!

Ohh, it's a spring and I have so much work...so I am late again...but not a problem,quick I show you what's go on:
At first here is excellent collab by two great designer- t for me and BeeDee...so it can be only the perfect creation...and this a  Live Life Fully. And it is 20% sale now!

 

az oldalam:
my layout:


És most folytatom egy másik remekművel amit Jen Maddocks alkotott, egy új elbűvölő készlet... These are the days 50 % kedvezményel!
And the next is the same great art by Jen Maddocks , one next new magic kit...These are the days with 50% sale!


és az oldalaim:
and my pages:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára